پورتال سرگرمی و فروشگاهی شپش

خرید اینترنتی اس ام اس فروشگاه اینترنتی عکس جوک ترول

پورتال سرگرمی و فروشگاهی شپش

خرید اینترنتی اس ام اس فروشگاه اینترنتی عکس جوک ترول

اس ام اس عاشقانه بارانی

اس ام اس عاشقانه بارانی


تو خیسِ بارانی اما من مثل اتاق زیر شیروانی ، پر از خاطره بارانم !


اس ام اس عاشقانه بارانی

پر از رقصیدن گنجشک ها باش

همیشه بر تن گنجشک ها باش

به مردم اعتمادی نیست باران

خودت پیراهن گنجشک ها باش



اس ام اس عاشقانه بارانی

باران کمی آهسته تر ، اینجا کسی در خانه نیست

من هستم و تنهایی و دردی که نامش زندگیست !

اس ام اس عاشقانه بارانی

باران شده ای !

یک لحظه می باری و من یک هفته بیمارم !

اس ام اس عاشقانه بارانی

بارون داره هدر میشه بیا با من قدم بزن

دلم داره پر میزنه واسه تو و قدم زدن

وقتی هوا بارونیه دلم برات تنگ میشه باز

نمی دونی تو این هوا چشات چه خوشرنگ میشه باز

اس ام اس عاشقانه بارانی

بعد از تو

هوای هر دو سوی پنجره بارانی ست !

اس ام اس عاشقانه بارانی

بعضی وقتها که میان واژه های من جا نمی شوی

شعرِ باران می شوی و زلال می باری از آسمان چشم های من !

اس ام اس عاشقانه بارانی



باران که گرفت

 زنده شدی از میان هزار لحظه دلتنگی

 و من خیس شدم از عطر بودنت !

اس ام اس عاشقانه بارانی

چرا فرار ؟ چرا چتر ؟

تنها آدم های آهنی در باران زنگ می زنند !

اس ام اس عاشقانه بارانی

بر سرش چتر گرفتم

 دیدم او خودش باران است !

اس ام اس عاشقانه بارانی

باران را دوست دارم

چون رفتن بلد نیست ، فقط می آید …

اس ام اس عاشقانه بارانی

زیر چتری که جای یک نفرست تو بایست

من زیر باران در کنارت قانعم …

اس ام اس عاشقانه بارانی

آسمان ببار که زمین غسل میخواهد انگار !

اس ام اس عاشقانه بارانی



کشاورز دعای باران خواند و باران آمد

کاش تو را خواسته بود ، کاش تو آمده بودی …

اس ام اس از این صفحه " اس ام اس عاشقانه " برداشت شده است

اس ام اس عاشقانه بارانی
  
I soaked in the rain, but I like the attic full of memories Baranm!


Be filled with dancing sparrows

Remember to always wear Sparrows

People do not trust the Rain

Be yourself Sparrows Shirts



Rain a bit slower, not someone here at home

I am loneliness and pain that her life!



A rain!

A moment's time and I'm sick for a week!



After getting lost in the rain Come Walk with me

I got my fill of you and walk through

When I miss the open air Barvnyh

I do not know what the weather, your eyes open, his Khvshrng



After you

Both the weather is rainy window!



Sometimes the words that I will not be here

Stand rain and clear skies lyrics the time of my eyes!



The rain was

  You live among thousands of instant nostalgia

  And I'm soaked in the fragrance stay!



Why the rush? Why the umbrella?

The only hardware you calling in the rain!



I had an umbrella over his head.

  He saw the rain!



I love the rain

Because they do not know how to just be ...



You must be a Nfrst under the umbrella

I Qanm rain by your side ...



It wants to bring heaven to earth to wash!



Farmer calls prayers for rain, and the rain came

I wish I had asked you, I wish you would come ...

اس ام اس عاشقانه بارانی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.