پورتال سرگرمی و فروشگاهی شپش

خرید اینترنتی اس ام اس فروشگاه اینترنتی عکس جوک ترول

پورتال سرگرمی و فروشگاهی شپش

خرید اینترنتی اس ام اس فروشگاه اینترنتی عکس جوک ترول

اشعار عاشقانه و اس ام اس های دلتنگی


اشعار عاشقانه و اس ام اس های دلتنگی


آنلاین که میشوی

انگشتانم

به لکنت می افتند . . .


اشعار عاشقانه و اس ام اس های دلتنگی

همه ماهر شده اند

یک نفر هزاران نفر را با هم دوست دارد !

اما من …

ناشیانه

به یک نفر دل میبندم

هزاران بار


اشعار عاشقانه و اس ام اس های دلتنگی

گفت به درد هم نمیخوریم

امااوهرگزنفهمید من اورابرای دردهایم نمیخواستم  . . .


اشعار عاشقانه و اس ام اس های دلتنگی

بی شک

کپی رایت را

خدا رعایت کرد

وقتی

تو را

بی همتا آفرید . . .


اشعار عاشقانه و اس ام اس های دلتنگی

هیچ کجا هم جاییست !

همانجاییست که بی تو میشود بود . . .


اشعار عاشقانه و اس ام اس های دلتنگی

چه فرقی می کند

آن سوی دنیا باشم یا فقط چند کوچه آن طرف تر…؟!

پای عشق که در میان باشد

دلتنگی دمار آدم را در می آورد


اشعار عاشقانه و اس ام اس های دلتنگی

باور کن خیلی حرف است

وفادار دست هایی باشی

که یکبار هم لمسشان نکرده ای


اشعار عاشقانه و اس ام اس های دلتنگی

تا می رود خشک شود عرق قلبم

دوباره نامی از تو

وبازهم تب می کند قلبم . . .


اشعار عاشقانه و اس ام اس های دلتنگی

خنده دار است ، نه ؟ !

که تو هی مرا دور بزنی

و من دلم را خوش کنم

که در محاصره ی تو هستم. . .


اشعار عاشقانه و اس ام اس های دلتنگی

پــــلاک

کوچـــه ، حـــتــــی آدرس

خانـــــه ام را عـــــوض کــرده ام

چه فایــــده ،

یــــاد تــــــــــــــو

در پــــرت تــــرین خیـــابـــان های

این شـــهــــر هـــم مـــــرا به راحــتــی

پـــیــــدا می کـــنـــد….

اشعار عاشقانه

اشعار عاشقانه و اس ام اس های دلتنگی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.