پورتال سرگرمی و فروشگاهی شپش

خرید اینترنتی اس ام اس فروشگاه اینترنتی عکس جوک ترول

پورتال سرگرمی و فروشگاهی شپش

خرید اینترنتی اس ام اس فروشگاه اینترنتی عکس جوک ترول

جملات زیبا و جالب



جملات زیبا و جالب


چه سخت است ، تشیع عشق بر روی شانه های فراموشی و دل سپردن به قبرستان جدایی

وقتی میدانی پنج شنبه ای نیست ، تا رهگذری ، بر بی کسی ات فاتحه ای بخواند  . . .


جملات زیبا و جالب


اونقدر که فکرشو میکنی دوستت ندارم ، چون اونقدر دوستت دارم که نمیتونی فکرشو بکنی !


جملات زیبا و جالب


گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم

حتی برای “تو” که سالها منتظر در زدنت بودم . . .


جملات زیبا و جالب


همه ی پل های پشت سرم را خراب کردم ؛ از عــمد ….

راه اشــتباه را نباید برگشت … !!!


جملات زیبا و جالب


حافظ هنوز اصرار دارد ، خبر خوشی در راه است!

تو کجای دنیای منی که هر چه می آیی نمی رسی . . . ؟


جملات زیبا و جالب


کاش می شد همدلی را قاب کرد،ساکنان شهر غم را خواب کرد

کاش می شد نور چشمان تو را،جانشین تابش مهتاب کرد . . .


جملات زیبا و جالب


گفتم دل و جان بر سر کارت کردم هر چیز که داشتم نثارت کردم

گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی! این من بودم که بی‌قرارت کردم . . .


جملات زیبا و جالب

بیمار عشق توست پرستوى روح من ، از این مریض خسته عیادت نمیکنى !؟


جملات زیبا و جالب


دلتنگی فقط یک اسم مستعار است

برای تمام حس هایی که

اسمشان را نمی دانیم

و هر کدامشان برای خود یک دلتنگی اند . . .


جملات زیبا و جالب


خسته ام فردا نگاهت را برایم پست کن / یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن

گوشم از آواز غمگین سکوت شب پراست / لطفا آن لحن صدایت را برایم پست کن. . .


جملات زیبا
جملات زیبا و جالب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.