پورتال سرگرمی و فروشگاهی شپش

خرید اینترنتی اس ام اس فروشگاه اینترنتی عکس جوک ترول

پورتال سرگرمی و فروشگاهی شپش

خرید اینترنتی اس ام اس فروشگاه اینترنتی عکس جوک ترول

شعر عاشقانه و زیبا


شعر عاشقانه و زیبا



ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺑﻬﺖ ﻣﻴﮕﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﻴﺨﻨﺪﻱ …

ﭘﺲ ﻳﻪ ﺩﻝ ﺳﻴﺮ ﺑﺨﻨﺪ ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺗﻤﻮﻡ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﻱ ﻗﺸﻨﮕﺖ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !


شعر عاشقانه و زیبا


کوتاه میگویم دوستت دارم

اما از دوست داشتنت کوتاه نمی آیم …



شعر عاشقانه و زیبا


عزیز بودن آدمها به این نیست که

وقتی می بینیشون چقدر از دیدنشون خوشحال میشی

به اینه که وقتی نمی بینیشون چقدر دلت براشون تنگ میشه !


شعر عاشقانه و زیبا


اونی که تو دلم جاشه

با عشقی که تو چشماشه

ای کاش مال من باشه


شعر عاشقانه و زیبا


انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم …

تنها یک جمله : هنوزم دوستت دارم !


شعر عاشقانه و زیبا


بزرگترین روانشناسان دنیایند دو چشمت !

اینقدر که امیدوارم می کنند به زندگی …


شعر عاشقانه و زیبا


همه ماهر شده اند

یک نفر هزاران نفر را با هم دوست دارد !

اما من ناشیانه به یک نفر دل میبندم هزاران بار !


شعر عاشقانه و زیبا


ﻣﻦ ﺁﻣﺪﻡ ﺑﻪ ﺩﻧﻴﺎ ﻛﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻢ

ﺧﺪﺍ ﻛﻨﻪ ﺑﺘﻮﻧﻢ ﻛﻪ ﻻﻳﻖ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﻢ


شعر عاشقانه و زیبا


نگاهم کن که بی نگاه تو

جهان حتی به یک نگاه هم نمی ارزد !


شعر عاشقانه و زیبا


من از عهد آدم تو را دوست دارم

از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شب ها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم ، تو را دوست دارم


شعر عاشقانه

شعر عاشقانه و زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.