پورتال سرگرمی و فروشگاهی شپش

خرید اینترنتی اس ام اس فروشگاه اینترنتی عکس جوک ترول

پورتال سرگرمی و فروشگاهی شپش

خرید اینترنتی اس ام اس فروشگاه اینترنتی عکس جوک ترول

جوک جدید و بی ادبی


جوک جدید و بی ادبی


به سلامتی پسری که قشنگترین دختره دنیا رو هم تو خیابون دید

سرش را انداخت پایین و زیر لب گفت : میرم جلوتر شاید بهترشو دیدم !


جوک جدید و بی ادبی

 

قابل توجه بعضی ها :

برا سایه بالا سر بودن ، باید مرد بود ! نه فقط نر !


جوک جدید و بی ادبی

 

گاز معده چیست !؟

از نظر دخترا : یکی از مشکلات هضم غذا !

از نظر پسرا : منبع بی پایان سرگرمی ! اظهار وجود و همبستگی با مردان دیگر !


جوک جدید و بی ادبی

 

شنیدین این پسرای دم بخت میگن : من قصد ازدواج ندارم ؟

یکی نیست بهشون بگه :

آخه عزیز من ! ازدواج که قصد نمی خواد ! پول می خواد که تو نداری !


جوک جدید و بی ادبی

 

قبلنا می‌گفتن : مرد باید ایستاده بمیرد یا با گلوله سربی توی سینه !

مردای امروزم زیر موچین و بوتاکس و پروتز و عمل بینی‌ جون ندن خیلیه !


جوک جدید و بی ادبی

 

اکثر آقایون با گفتن جمله : والا هرچی زشت تر باشی شانست بیشتره !

خودشون رو در دسته بد شانس ها جا میدن تا از زشتی تبرئه بشن !


جوک جدید و بی ادبی

 

قلب پسرها همانند پارکینگی است که هیچ وقت تابلوی ظرفیت تکمیل بر در آن دیده نمیشود !


جوک جدید و بی ادبی

 

فرهنگ لغت آقایان :

اینبار دیگه چیکار کردم ؟

ترجمه : اینبار چطوری مچم رو گرفتی ؟

چه جالب ، بعد چی شد ؟

ترجمه : هنوز داری حرف میزنی ؟ بس کن دیگه !

نتونستم پیداش کنم .

ترجمه : شئ مورد نظر بیش از یه متر با من فاصله داشت حوصله نداشتم پاشم !

برای تمام کارام یه دلیل منطقی دارم .

ترجمه : یه کم فرصت بده یه خالی بندی جور کنم !


جوک جدید و بی ادبی

 

ﺷِﺮِﮎ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺍﻟﺎﻍ ﻣﺦ یه ﭘﺮﻧﺴﺲ ﺭﻭ ﺯﺩ !

ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﭘﺴﺮ ها ﺑﺎ SONATA ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻦ ﻣﺦ یه ﺩﺧﺘﺮ ﺭﻭ ﺑﺰﻧﻦ !


جوک جدید و بی ادبی

 

احساس قدرتی که کشتن سوسک تو جمع دخترا به یه پسر میده

کشتن مار دوسر تو جمع پسرا نمیده !

جوک بی ادبی

جوک جدید و بی ادبی


 

خرید اینترنتی ساعت ck طرح رویال,ساعت ck طرح رویال,ساعت سی کی طرح رویال,ساعت سی کا طرح رویال

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.