پورتال سرگرمی و فروشگاهی شپش

خرید اینترنتی اس ام اس فروشگاه اینترنتی عکس جوک ترول

پورتال سرگرمی و فروشگاهی شپش

خرید اینترنتی اس ام اس فروشگاه اینترنتی عکس جوک ترول

جوک خفن و زیبا



جوک خفن و زیبا



اولین باری که دوست دخترم رو بدون آرایش دیدم کمرم شکست !


جوک خفن و زیبا


دیگه از کلیپس گذشته بعضی

از دخترا در حال ساخت مسکن مهر رو سرشون هستن !


جوک خفن و زیبا


پسر به دختر :

من پدرم پیره ! تقریبا 98 سالشه و به همین زودی ها میمیره و من پولدار میشم !

همسر من میشی !؟

دختر : نه !

چند روز بعد پسر فهمید اون دختره شده مادر جدیدش !


جوک خفن و زیبا


مورد داشتیم که نیروی هوایی به دختره واسه کلیپسش گیر داده !


جوک خفن و زیبا


دیروز تو مترو داشتم با یه کیلیپس درد و دل میکردم یهو دیدم زیرش یه دختر قایم شده بود !


جوک خفن و زیبا


ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ azera ﺟﻠﻮﺵ ﺗﺮﻣﺰ ﮐﺮﺩ ولی ﺳﻮﺍﺭ ﻧﺸﺪ و ﮔﻔﺖ :

ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﺧﻮﺩﻡ BMW ﺩﺍﺭﻩ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺳﻮﺍﺭ ﻣﯿﺸﺪﻡ …

ﺣﺎﻻ ﺷﻤﺎﺭﺗﻮ ﺑﺪﻩ ﻓﻌﻼ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﺎﺷﯿﻢ !


جوک خفن و زیبا


آدم به شش دلیل شانس آورده !

چون حوا نمی تونسته بهش بگه :

1 – من ادمت کردم !

2 – برو از شوهر مردم یاد بگیر !

3 – دیشب کجا بودی !

4 – پولاتو دادی مامانت !

5 – مامانم اینا !

6 – چرا به اون زنیکه نگاه کردی !؟


جوک خفن و زیبا


اکثر دختر های امروزی دوست پسر ندارن ! البته بجاش شونصد تا داداش دارن !


جوک خفن و زیبا


مورد داشتیم دختره به خاطر کلیپس توی ماشین جا نشده

مجبور شدن عین لوله پولیکا کلشو یه وَرَکی از پنجره بندازن بیرون !


جوک خفن و زیبا


بابا : بده موبایلتو ببینم !

دختر : بابا یه لحظه وایسا رمزشو بزنم !

Delete SMS

Delete Video

Delete picture

Delete music

Delete private

Delete number

دختر : بیا بابا من چیزی ندارم که ازتون مخفی کنم !

بابا : نه میدونم دخترم ، فقط میخواستم ساعتو ببینم !

جوک خفن

جوک خفن و زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.