پورتال سرگرمی و فروشگاهی شپش

خرید اینترنتی اس ام اس فروشگاه اینترنتی عکس جوک ترول

پورتال سرگرمی و فروشگاهی شپش

خرید اینترنتی اس ام اس فروشگاه اینترنتی عکس جوک ترول

اشعار عاشقانه



اشعار عاشقانه


دلم در حلقه غم ها نشسته

زبانم بسته سازم شکسته

وجودم پر از شعر عاشقانست

تو را خواهم این حرفا بهانست !


اشعار عاشقانه


چرا می گویند “ها” نشانه جمع است ؟!

اما وقتی با “تن” جمع ببندی

“تنها”خودت می مانی و خودت!


اشعار عاشقانه


هیچوقت

آﺭﺯﻭﯼ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﻧﮑﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ

ﺑﯽ ﺧﻮﺩﺕ !


اشعار عاشقانه


دلی به وسعت دریای کدر نمی خواهم،

برای من دلی به شفافیت یک لیوان اب ،کافیست . . .


اشعار عاشقانه


حرام باد دوست داشتن کسی که عاشقی سرگرمی اوست . . .


اشعار عاشقانه


جغرافیای کوچک من

همین چشم های مشکی توست

که هیچ چیز جایش را نمی گیرد . . .


اشعار عاشقانه


چشمان مرا به چشمهایش گره زد

بر زندگیم رنگ غم و خاطره زد

او رفت ولی نه طبق قانون وداع

یکبار فقط به شیشه ی پنجره زد . . .


اشعار عاشقانه


دل من را تو بردی با نگاهت / اسیرم کرده ای با روی ماهت

تو را با بی گناهی می شناسند /  ولیکن هست زیبایی گناهت !


اشعار عاشقانه


چرا ؟

اگه یه نفر بهمون خیانت کنه، ازش متنفر میشیم

اما

اگه یه نفر به خاطر ما به یه نفر دیگه خیانت کنه ، عاشقش میشیم . . .


اشعار عاشقانه


بوسه که پیغام نمی شود عزیز دل من / دل بی رخت آرام نمی شود عزیز دل من

بین تو که دلم هنوز هم وحشیست ش/ بی لعل لبت رام نمی شود عزیز دل من

اشعار عاشقانه

اشعار عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.