پورتال سرگرمی و فروشگاهی شپش

خرید اینترنتی اس ام اس فروشگاه اینترنتی عکس جوک ترول

پورتال سرگرمی و فروشگاهی شپش

خرید اینترنتی اس ام اس فروشگاه اینترنتی عکس جوک ترول

اس ام اس عاشقانه و اس ام اس


اس ام اس عاشقانه و اس ام اس


تو + خاطراتـت + چـشـمانـت + دسـتانـت + لـبـخندت + اشـکـت

بی انصاف چـــنــدنــفـــر بـــه یــک نـــفــــر؟


اس ام اس عاشقانه و اس ام اس


خورشید را در آغوش گرفته ای

پاهایت را به بوسه دریا سپرده ای

موهایت را به دست نسیم

چه خوش غیرتـــــــم من !


اس ام اس عاشقانه و اس ام اس


دلى که اندوه دارد

نیاز به شانه دارد نه نصیحت

کاش همه این را مى فهمیدند !


اس ام اس عاشقانه و اس ام اس


مدتـــهاســـت

دلـــم شـــروعــی تـــازه میخــــــواهــد

تــو بیـــــــا

مــــــرا دوبـــــاره آغـــــــاز کـــن


اس ام اس عاشقانه و اس ام اس


باید جشن بگیرم

اشک هایم دوباره با من آشتی کرده اند


اس ام اس عاشقانه و اس ام اس


چهار فصل کامل نیست !

هواــے تو ، هوای دیگریست


اس ام اس عاشقانه و اس ام اس


پرستوهای رؤیا هر شب تو را

در چشم من تخم می گذارند

و سحرگاهان فوج فوج

از شاخسار نگاهم به باغ دلم پر می کشی

و مرا چون سازی

از نغمه های شیرین

پر می کنی

دنیای قشنگی دارم

با خیال بیدارت !


اس ام اس عاشقانه و اس ام اس


برای تو میمیرم …

تو وانمود کن که تب کرده ای

همین کافیست …


اس ام اس عاشقانه و اس ام اس


می خواهم بِدهم دنیا را برایم تنگ کنند

به اندازه آغوشت !


اس ام اس عاشقانه و اس ام اس


تــو را که از دلــم کم میکنــم

باقیمانده صفــر میشــود

اس ام اس

اس ام اس عاشقانه و اس ام اس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.